30 April

Björnholmen ikväll med mina favorittjejer :)
Ska bli underbart roligt att bara släppa loss och kunna göra det även fast jag har pojkvänn !

Känns as dumt på ett sätt nu mina sk. killkompisar hör aldrig av sig längre nu när jag har skaffat pojkvänn igen .
Konstigt , eftersom jag vill aldrig ha det så igen att jag bara är med den killen , känns helt otroligt onödigt faktiskt att förlora sina vänner. Det är ju faktiskt så att vännerna är det enda man kan hoppas på att få se i sitt nästa liv.
Och kärleken betyder jävligt mycket , men sen om man står där krossad sen så vem ska trösta en , vem ska finnas där för en ? och om det går bra , vem ska man då fira det med om man inte har sina vänner kvar ?

Vill bara säga såhär också , att jag är lycklig nu . Denna gången förtjänar jag det , dena gången slipper jag att vara ledsen :) Underbart !
Han är helt underbar , här omdagen tog han med mig och min lillebror ut med båten och bjöd på italienskt och hade gjort skink mackor till lillebror också :) Så urgullig. och jag får inte glömma dom underbart fina rosorna jag fick :)
Har aldrig haft ngn som har bara hållt om mig och berättat hur mycket ha tycker om mig , men nu har jag det ! <3

Men sen finns det dåliga tankar nu också om mitt förflutna , började lipa igår när jag kollade på Crossroads , ni som vet allt om mig fattar varför jag började gråta tror jag. Och detta ville jag bara ringta upp mitt ex om och berätta hur mycket jag hatar honom för . Men jag gjorde inte de , men fortfarande så har jag den känslan av att det var hans fel att jag gjorde som jag gjorde men det var ju ändå det rätta sättet.
Men jag skulle så gärna vilja att han fick vara i mitt huvud en dag , veta vad han utsatte mig för allting han gjorde mot mig , att han faktiskt krossade mitt hjärta i tusen bitar så att jag nog aldrig kommer våga säga att jag älskar någon annan. Jag har blivit så jävla rädd för att bli sårad pga honom och jag vill bara ha bort det ut mitt huvud nu.
Om jag någon gång skulle få minnesförlust , berätta inte om dom 2/3 åren då !

Nähe , ångest över vad jags ak ha på mig ikväll och vart vi ska förfesta .. Kanske blir hemma hos mig med tjejerna ? Hmm , jaja får se helt enkelt.
Jag ska iaf ha en superrolig kväll !!





(Gammalbild)

Kommentarer
Postat av: Sommaren 09

Thats not true at all! Jag har iaf mina anledningar :)

2010-05-02 @ 23:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0