27 April

Sometimes you just need to run away from the past,
and runing away from it doesn't mean you're weak,
it means you're strong enough to move on.
C  . LS



Helgen var helt otroligt jävla fucking underbar !
Har inte haft så kul på länge faktiskt .
Bestämde också att jag och A skulle försöka igen ,
och denna gången har jag lärt mig att öppna mina känslor .
Inte jämt stänga mig inne i ett skal , och det hjälper det kan jag lova .
Känner mig som en helt annan människa känslomässigt , iaf emot vad jag har varit mot vissa.


Sorry att jag inte skriver så långa texter och så roliga.
Har börjat tappa suget igen . Plus att jag har lite annat för mig nuförtiden .
Jaja , puss på er !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0