21 April

Det här med kärleken det är fan inte lätt .
Det finns perfekta killar som man bara avgudar men som man inte ger allt för.
Sen finns det dom här avskummen till killar som man faller för direkt .
Badboy typen har jag ju gillat sen jag var liten , men nu är jag så himla trött på den.
Vem är så dum att man kollar efter badboys ? För det är ju faktiskt det man får = en dum kille.
Och det vet jag att både jag har varit med om och många andra.
Men dom får en att känna sig trygg och osäker på samma gång , dom får en att känna att gör jag något fel nu så sticker han direkt. Och det är exakt så han vill att man ska känna också.
Och när man först vet att det är denna badboy som har gjort något riktigt taskigt så känner man till slut att det kanske inte var han , det var ju faktiskt jag . JAG måste skärpa till mig .
Och detta är så jävla fel , när alla ens vänner säger att han är inte värd dig , du hittar ngt bättre och man känner bara att denna personen vill jag ju leva med i resten av mitt liv , kan jag inte få göra det då ? Han kan bättra sig , annars får jag förändra mig helt ! Och det var precis så jag gjorde , för jag var inte tillräckligt stark.

Men tjejer därute , låt ingen trycka ner dig . När du ser en varning så ta den inte med en nypa salt.
Han kommer att krossa dig om du inte är tillräckligt stark.
Lyssna på dina vänner , lyssna på din familj när dom säger att nu räcker det.
För då gör det faktiskt det , då ska du inte ta mer skit , då ska du inte ligga helt sömnlös pga att du inte kan sluta gråta. Och det ska inte ens behöva gå så långt , du kommer fatta när du själv är i den sitsen , vad du ska göra . Men kanske inte förens efter 1 månad , 1 år eller till och med över 2 år . För i början är dom ju snälla , även fast dom har den där badboy stilen. Dom bryr sig ju faktiskt . Men i slutändan är det egot som tar över i deras kropp och dom skiter i vilket!

Blir bara så förbannad när jag sitter och skriver detta , fattar inte hur man kan vara så patetisk och tro att allting blir bättre när det fan aldrig kommer bli det .
En kille som får en att bara älska honom av hela sitt hjärta och sen bara skiter i en fullständigt tillslut och man vill bara ge mer och mer och mer .

Fatar inte hur jag någonsin ska kunna lita på en kille så igen , jag önskar verkligen att när jag hittar min kärlek att jag inte drar mig ur för att jag är rädd för att bli sårad .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0