10 April FORSERUM !!!

Nu sitter jag hemma hos Johan & tar ett härligt glas vin <3 Lovely !

Klarade inte av att vara hemma , stirrade bara upp Hero , så jag ringde mamma och hon sa att det var bättre att jag gick iväg så han fick sova :( .. Lilla sötungen .. Är hemskt att se honom när han försöker vara glad och springa runt så börjar han blöda och det blir en stor pöl på golvet :( .. Fan ..

Men ikväll ska jag bara tänka på att det är för hans eget bästa att han är hemma nu själv , då får han lugn och ro och sen kommer jag hem och sover så han också får sova hela natten <3

Nu ska jag vara social igen , ha en underbar kväll , vi kanske ses i dimman ;)

Kommentarer
Postat av: Dannii

Varför blöder han om han springer runt ?? :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0