27 Maj

Läste nyss ut andra boken av Maggie stiefvater , Feber. (den första heter Frost)
så otroligt bra är dom, kärlek, vänskap , sorg och jaa ALLT!
Den var förkrossande , kärleksfull och boken bara slet tag i allt jag hade inom mig.
Mycket känslor , jag har både skrattat & gråtit nu alltså!



Nu längtar jag bara till Föralltid kommer ut, som jag anar är den sista boken tyvärr!

Synd att det är såhär med alla böcker jag läser, jag vill ju aldrig att det ska ta slut.
Jag är en riktig bokmal & det kan jag tacka min gamla lärare Mia för.
Hon öppnade mitt hjärta för böcker, och när det väl har gjort det stänger det sig aldrig.
Sjukt otroligt att lägga sig och läsa en bok, mycket bättre än att kolla på en film, man får absolut inte ut lite mycket av det! :)

MEN, de finns ett undantag & det är Vampire Diaries !
Gud vilken bra serie, fattar inte att jag inte kollade den på tvn..
Men nu har jag ju sett alla avsnitt som kommit ut där plus några till tack vare nerladdning :)
Det sista avsnittet nu, S2 A22 trodde jag att jag skulle dö av.
Kollade på det 2 gånger o lipade som ett as båda gångerna.
Denna serie har jag blivit lika förälskad i som Twilight böckerna :) <3




Kan faktiskt inte bestämma mig om vem som är snyggast..
Damon eller Stefan ?

Denna serien är grym iaf, har ni inte kollat den så ladda ner den dirket!



Kanske är Elenas bror som är snyggast ? ;)

Aja enough about my favorites ;)

Imorgon ska jag först åka in till Nässjö på möte med Miroi och sedan åker jag, Älskling & Lillen in till stan
där jag förhoppningsvis hittar lite nya o snygga kläder till både fest & vardags :)

Ska väl försöka gå in och lägga mig igemte älsklingen nu, klockan är ju faktiskt 02:08 .

Får försöka lägga mig samtidigt som han ngn dag nu så ha slipper sakna mig så ;)

Btw , vi är Sambos nu och det känns otroligt bra <3
Har inte varit såhär lycklig på länge :)
Häromdagen hjälpte han mig att tvätta & igår kom han hem med ett par jätte fina öronhängen som han hade beställt. En riktig romantiker är han kan inte fatta att man kan trivas så bra med en person <3 :))

Nä, nu vandrade jag iväg igen!
NU är det dags att sova :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0