11 Maj

Saknar den bästa serien i världen nu, Ghost Whisper. Fattar inte varför den la ner :( Suck !



Och nu har jag kollat klart på Vampire Diaries , surt som fan att behöva vänta as länge nu :p


Idag e det inte jätte jätte fitn väder, var mycket bättre väder igår iaf !
Men Älsklingen kanske kommer efter jobbet & solar med mig iaf , måste ju gå att få lite färg ändå ;)


Becha hörde av sig innan & vi ska ta en fika runt den 25:e :) Ska bli super trevligt !!
Här kommer en gammal bild på tjejen man har saknat!


Ses snart Tjejen ! :)




Jag & Finaste ska åka ut till fredriksdal när han har slutat o sola lite o hero
ska få springa runt o leka som vanligt ;)
Ska bli Mysigt :) !

Kommentarer
Postat av: Becka

Gud vad glad jag blir =D

2011-05-12 @ 08:49:59
URL: http://kriim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0