7 mars




Allt började med en fest jag hade hemma när jag var tolv år gammal.
Mamma kom och skulle skälla lite på mig och meurling var den enda sopm inte sprang därifrån, sedan dess var vi vänner och har nu varit i sju år.
Men in på det sjunde året blev det mer än bara vänskap, ni som kännermig förstår att jag först backade.7
Men nu tog jag äntligen ett steg framåt och släppte in dig.
Och just nu, verkar det som att det var värt det!
Om det inte skulle funka, så vet jag att vi alltid kommer att finnas i varandras liv ändå, för jag vill aldrig förlora min bästa vän & kärlek , Markus Meurling.♥



I dont want to be your whole life..
I just want to be your favorite part..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0