27 Mars

Sista dagen nu här i Thailand.
På ett sätt vill jag bara hem nu och komma tillbaka till verkligheten och alla problem..
Men även tillbaka till mina fina vänner & min älskade hund hero <3

Men på ett sätt vill jag bara stanna här i detta underbara land och försvinna från det verkliga livet och skaffa mig en verklighet här & bara ha det bra, slippa alla problem.


Det måste vara enkelt att dra mig över sträcket med alla dom andra blåsta brudarna, dom som inte förstår bättre eller dom som bara sårar killar utan att bry sig.

Men jag är varken blåst eller elak.
Visst har jag sårat folk, det säger jag ingenting om.
Men nu får jag tillbaka det 10 ggr värre och denna konstiga känslan av att inte vara ledsen eller arg utan bara förvrrad, tom känns jobbigt.
Man vill ju kunna gråta ut efter det svek man har fått efter knivarna i ryggen eller bara skrika rakt ut i ilska, men jag kan inte . Har ingen kraft eller ork till att göra något av det just nu.
Kanske det kommer senare eller så skiter jag helt enkelt i det bara.
Men det är svårt, svårt som fan..
Många många år har jag trott att jag vetat vem han är , denna underbara killen som jag älskat och uppskattat som min bästa vän & även senare tid som en älskare en kärlek.
I början höll jag i mina tyglar hårt för att inte låtas att följa med i kärlekensvåg.
Men sen släppte jag taget lite grann och sen helt o hållet
Och vad fick jag för det ?
En kniv i ryggen..

Men man säger ju hellre älskat & blivit sårad än att inte ha älskat alls.

Får väl helt enkelt tro att det är det bästa kanske , jag har ju faktiskt fått uppleva allting även fast det bara var en lek från annat håll eller rättare sagt att han inte kunde hålla "ormen" i byxorna.

Hoppas att det var värt 7 års vänskap .

Aja nu ska jag inte sitta o beklaga mig , jag har det bra som jag har .
Ibland förlorar man & ibland vinner man.
Men denna gången tror jag att det är du som förlorade!




Kommentarer
Postat av: Hoppas det hjälper lite.

http://rodeo.net/niotillfem/2008/12/om-att-gora-slut-med-nagon/

2011-04-08 @ 13:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0