17 Juni

Har verkligen inte haft tid till någonting nu det senaste! Knappt hunnit umgås med mina vänner heller , men det ska börjas nu & sen i midsommar kommer jag se er varenda dag ;) WIHOO!
Vi har nämligen hyrt massvis av stugor allihopa så det kommer bli ett helt gäng som kommer festa , bada & ha allmänt super :) Ser fram emot det !

Här kommer några bilder på lite av allt som hänt det senaste ;)


Hemma hos Linus o carro, testar det nya spelet & kör om pengar & dricker ^^








Jag , Hero & Älskling i Lillsjön :)




<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Theos 1års dag :)



Påväg till Piren ;)



Min nya hårfärg , Rööööd ;)


Mammas Nya Vovve Lex med Heros ben ;)
& Hero med sitt nya ben (som han låg o tuggade på i 2 timmar konstant)...


LOVE !


Imorgon klockan sex ska jag och älskling stiga upp för att åka till Mantorp med Jossan & Jonas :)
Ska bli roligt som fan ! :)

Kommentarer
Postat av: Becka

Louise, vi måste träffas snart ! =(

Jag saknar dig!

2011-06-21 @ 22:39:52
URL: http://kriim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0