1 Juli

Kan inte förstå mig på vissa människor
hur man kan kalla sig för ens vän och går o snackar så himla mycket skit om en till andra :/
Men sen e det ju inte bara mig hon snackat skit om
eller ljugit för heller så jag behöver ju inte känna mig jätte träffad.
Sen är det väl så med att jag är ett roligt samtalsämne ? Antagligen !

Aja thats life as we know it!

Men grejen är väl att man får försöka ta det med en nypa salt och gå vidare.
Men vill verkligen prata med henne och försöka få henne att fatta att hon gjort fel.
Men det lär väl inte gå eftersom hon nog aldrig erkänt en enda sak i sitt liv hon gjort fel..

- Du skrattar när jag gråter, jag står när du faller



Aja, men idag var jag hos min faster Pia & Farfar.
La tarot kort och lite riktigt fränt att det stämmer så bra in och att det verkligen kan läsa av ens energier.
Visst jag tror inte till hundra procent på allt det där med energier och aura och sånt men ändå tror jag på det mer än vad jag inte gör :)
Någonting måste man ju tro på väl ? För att känna det där hoppet om att allting kommer bli bättre och så ?
Man behöver ju inte heller tro på någon gud eller så . Men man kan tro på kärlek tex :)

Jag tror att det hjälper en som människa att tro på något men det är ju min åsikt ;)


Idag var också jag Mamma & Mormor på gymmet i Nässjö (E3)
suuuper nice gym!
Var jätte bra maskiner och man hade en tv på maskinerna och ett par hörlurar så man kunde välja vilken kanal och så man ville ha plus att eftersom det är så många med Iphone så fanns det uttag till att ladda den och lyssna på musik genom den också inbyggd i maskinen. Och sen det goaste av allt: man kunde ha igång fläktar i maskinerna ;) Och gratis solning också  så där låg jag i en halvtimme ^^ LOVE IT!

Kollade på Red riding hood innan ikväll den var faktiskt bra ! Inte en av dom bästa filmerna, men ändå sevärd :)


Var ute och gick en runda med Älsklingarna innan också :)
Är så otroligt nykär i min sambo det är sjukt !!
Visst har vi bråkat,
om mina vänner läser min blogg så vet ni ju det med efter ni pratade om det i storsjön ? Hmm.
Aja , men iaf så ibland behövs ett sånt där gräl så man blåser ur allt smågnabb man haft inom sig och så blir man mer lycklig med varandra än var man var innan <3 :)



Måste börja ta mer bilder nu typ bara gamla ^^

Nähepp, kanske ska krypa ner igemte älsklingen nu :)

Ha det underbart :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla bråkar väl Vännen?! thats life... vad har hänt? du vet nog innerst inne vilka som är dina vänner.



Kram

2011-07-02 @ 18:41:38
Postat av: Anonym

hej. detta låter kanske konstigt. men jag såg din kommentar på niotillfem's göra slut-inlägg. du är den enda som skrivit om att ge en andra chans om att försöka igen. jag är förtvivlad och gråter över ett förhållande som tagit slut och jag har aldrig varit så ensam, och förvirrad. jag vet inte om jag borde försöka igen, ge det en andra chans, eller om jag borde bearbeta sorgen och försöka komma över honom. det skulle betyda så mycket om du såg detta och mejlade mig. har ingen annan att vända mig till.

2012-07-15 @ 17:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0