31 januari

Nyss kollat ett avsnitt på Chuck, grymt bra serie . Just Love it !
Snälla Meurling har även laddat 3 säsonger av oth som jag håller på att kolla på, ockå grymt bra serie ;)




Idag åkte Mamma , Mattias & bröderna till stockholm för att sedan åka vidare till thailand.
kommer att sakna dom något så grymt mycket verkligen.. Men hoppas verkligen att dom får det roligt :)
Iår blir första gången i hela mitt liv som mamma inte firar min födelsedag.. men hon kommer hem någon vecka efter och jag fyller ju ändå bara 19 ;) Så det e inte hela världen!

Fighting for peace is like fucking for virginity


Kollade en bra men sjuuuuuk film ikväll med, den hette I will spit on your grave.
handlar om en stadstjej som ska åka ut på landet för att skriva sin andra bok.
Hon blir våldtagen av ett gäng med killar och ska sen hämnas..
Rekomenderar den verkligen inte till känsliga människor!



Tränar ju fortfarande på gymmet och börjar få lite resultat, hoppas bara att jag håller igång nu ;) Hehe
Jag var i Göteborg med Meurling i helgen och bodde på hotell , det va så sjukt skönt att bara få komma bort och inte göra alls mycket :) Bara gå å stan, kolla en film på tåget, käka god mat & frukost på sängen. Helt fantastiskt
verkligen <3






Man kan inte lita på någon, inte ens på sig själv.
Det är något man måste lära sig att leva med...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0