Till dig.

Lousie jag kallar dej syrran" ..
för du är som en för meii ...
den stora syster jag inte aldrig fick ..
 du står alltid vid min sida ..
och stöttar mig och verkligen förstår och tar du tar dig verkligen tid för att lyssna på mig om det är något som hänt .
 Hoppas du känner likadant att du kan snakka med mej om allt och inget mellan himmel och jord  Kom tillbax snart .
 Och du glöm aldrig , vi ska fixa det här . ..
älskar dig , från din syrra

 

mins du när ni kom med skor till mej hem till L och N för ni skulle rädda mej
 Minns du alla gånger ni ställt upp stegen för att jag ska klättra ner ?!
 Och mins du den natten jag ringde dej för att jag hade tagit lite för mycket så jag såg så många läskiga djur .
Då lyssnade du och stöttade mej med att dom fanns ju inte på riktigt .
har många fler minnen men det skulle inte få plats om jag skrev ner alla ,
men du har alltid funnits där för mej gumman . Och jag kommer alltid finnas där för dej 



Från mig till Lillasyrran:

Vad som än händer dej,
kommer jag vara där,
vart du än vänder dej,
kommer jag vara där,
Jag släpper inte taget om dig syrran ,
Faller du , så faller jag
Du är mitt enda hopp ,
Kommmer alltid att finnas för dej ,
Lämnar du mej,
lämnar jag ej dej ,
Lita på mej .



Det jag skrev till dig kommer jag alltid att hålla och det har jag alltid gjort, det är du som har kastat våran vänskap fram och tillbaka alla gånger och jag vet att du vet att jag har rätt.
Jag försökte faktiskt inte att göra dig ledsen eller någonting det var inte med min mening och det vet jag att du också har sagt till tjejen som var före dig innan med.
Jag skriver inte detta och lägger inte ut detta på min blogg för att du och jag ska bli vänner igen, utan jag vill bara att du ska förstå.
Och kom ihåg, behöver du mig när ingen annan finns där så kan du prata med mig och jag hjälper dig.
Vare sig vi är vänner eller ej.


Kommentarer
Postat av: Michis

antar att du menar lalleh när du skriver att "det vet jag att du sagt till tjejen innan" vet inte om du fattat allt fel. men lalleh som jag knappt kände tänkte jag ge upp markus. för jag kände mej så svinig och vet att vi tjejer har en oskriven regel. jag och likkan diskuterade det här jätte mycket. men sen när lalleh ljög mej rätt upp i ansiktet så kände jag att hon inte var någon vän att ge upp en kille jag tyckte om för, det var därför jag gick vidare med markus. annars hade jag nog inte gjort det .. så nu vet du hur de igentligen va

2010-11-25 @ 09:04:06
URL: http://kristetluder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0