30 November!

Du har varit så himla viktig för mig, jämt i alla dessa år ända sedann vi satt och lekte med barbie.
Men nu är det så att jag har inte varit lycklig på hur länge som helst,
och om du verkligen har funnits där för mig
så borde du ha märkt det.

Jag är lycklig nu och jag vill fortsätta att vara det,
nu är jag självisk jag vet det & det är elakt av mig som tjej att ta ditt ex.

Men grejen är såhär: Jag sa till dig att jag kunde skita i det om du inte ville och du sa att du kunde vara lycklig för våran skull. Sen om du har ändrat ditt sätt att tänka, att du behövde mer tid så är det ju inte mitt fel ?

Jag tycker att detta är så tråkigt att vi inte kan vara vänner.
Som du sa innan: Vi hade så himla kul tillsammans!
Men jag förstår dig till 110% att du inte pallar det.
Blir det inget mer snack & inget mer skrivande så tänker iaf jag hoppas på att du en dag
kommer att kunna ta in det och glömma det så att vi kan umgås igen.
Men det är bara något jag hoppas.

Aja, palla sitta & skriva en massa som inte har ngn betydelse för dig ändå.


Vill rekomendera en jätte bra serie böcker som jag har drömt mig in i det senaste halvåret !
Serien heter TRE och är skriven av Kjetil Johnsen

Det finns 10 böcker som inte är alls långa, dom ligger på ungefär 180 sidor per bok.

Jag är på den 9:de boken just nu och än så länge har ingenting varit en besvikelse.
Och nu har alla böcker kommit ut så ni behöver inte göra som mig och vänta hela tiden :)

Böckerna har kategorin : Kärlek, vänskap , ensamhet & mord.




Desperate Housewifes & Cougar Town är inte förens nästa tisdag, det suger !
Så snart blir det nog att kolla på The back up plan & se ifall det e ngt att ha !

Love It !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0