25 November

Idag har jag & sambon varit inne i jönköping och fyllt i min tatuering as nöjd :)
Kollade även tatueringar till honom och jag tror att den kommer att bli aaaaas najjs verkligen !
Igår kväll fick jag mina linser, var inte exakt den färgen jag ville ha men det får helt enkelt duga.

Imorgon blir det Ullared & jag längtar faktiskt, finns så mycket saker vi behöver till lägenheten så det ska bli kul att springa omkring och titta o köpa ;)

Fredag eller Lördag blir det antagligen utgång, men har inte bstämt vilken dag ännu.


Mina känslor går inte att beskriva med ord, räcker det inte med ett finger?


Kommentarer
Postat av: michis

ibland handlar det om att ta saker i egna händer, & känna efter själv vad som är rätt & fel, se lite mellan raderna & inte lyssna på alla :)



önskar jag kunde säga hela sanningen till dej men de käns lite försent nu.

2010-11-25 @ 17:57:04
URL: http://kristetluder.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej de är aldrig försent, men det känns som det inte spelar någon roll längre :)

2010-11-25 @ 19:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0