24 November

Jag och denna tjej ska nog snart börja träna :D





Forfarande jätte förkyld och sov till tjugo över tre idag. SURT!
Var ute och gick med hero innan och det var ju hur mycket snö som helst !!
Får nog bli att åka ut o åka pulka snart för det har jag inte gjort dom senaste två åren.
Disney filmer är på nerladdning det är en sak jag nog aldrig kommer att växa ifrån ;) Love it!

Förstår mig inte riktigt på dig, först är det inte okej sen är det jätte bra och sen är jag helt störd.
Ja, herregud.
Jag sa till dig att jag kunde skita i det innan jag hade fått så pass mycket känslor för honom men du sa nej.
Så du har faktiskt inte någonting att säga längre.
Jag kan inte rå för mina känslor och det höll du med om.
Jaja, jag ville haft dig som en vän men du ville inte det e ju ditt val inte mitt.
I tried ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0