7 Maj

Igår var en otroligt rolig dag , middag , stan bio och matt igen ^^ sen blev det en del öl och roligt spel med vänner :) Jag vann när jag var med , men det var väl säkert för att jag var med the smartass ^^ haha .

Ikväll blir det att dra till Hotellet och dansa och ha allmänt underbart roligt .

Tänker hela tiden på det här med hur killar är . Finns ju vissa som försöker utnyttja en till tusen procent och vill bara ha en enda sak utav det och det är ju självklart sex.
Men detta är mitt spel och alltså mina regler och jag kan inte förlora.
jag gör vad jag vill, när jag vill och hur jag vill .
Så om någon försöker leka med mig så kan jag lova att dett är sista gången för jag kommer att vinna ;)

Irreplaceable Beyonce -
älskar denna låten , den är så otroligt grym och passar i mitt huvud så kalas bra !

Som ni kanske vet så är jag singel nu igen , och när jag blir singel gör jag alltid en förändring . denna gången blev det ljust hår med blonda slingor . passade fan i det ;) grr Mums !

haha , aja . Nu sitter jag bara och flummar och tänker dumt så det e bäst att jag slutar skriva ;)
Puss på er sötnosar , I know you want me ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0