Tankar som snurrar i mitt huvud.

Vad ska hända nu ?
Kommer jag att vara själv när jag fyllt 20 , kommer inte jag att ha några barn pojkvänn eller familj ?
Hur kommer det bli ?
Jag vill inte vara ensam i hela mitt liv ..
Allt detta känns nästan för sen nu , jag vet jag vet ..
Jag är bara snart 18 år fyllda och jag har hela mitt liv framför mig .
Men lite planer skulle ju inte skada att ha i sitt liv eller ?

Just nu känns allting som om jag sitter på ett tåg och vet inte vart jag ska hoppa av och vad som händer efter det.
Jag har köpt biljetten , men vet inte vart den går ?

Glad att jag har min underbara granne iaf som orkar lyssna på
mitt tjat när jag inte skriver ner det , för alla känslor och alla mina tankar ska jag inte skriva här .

Och jag är glad över att mitt såkallade ex finns för mig med , skit skönt . Han är en bra vän  <3

Kommentarer
Postat av: Dannii

dom där känslorna är en del av livet gumman..

Du kommer ta dig igenom de ja lovar..

Jag gick omkring och tänkte precis samma sak, och jag var redo att ge upp, sen från ingenstans så träffade jag Kenny och nu har vi snart varit tillsammans ett år..

För att du ska lära dig att klara av livets jobbiga situationer så måste man gå igenom dom en gång för att veta hur man ska ta det..

Du kommer snart att träffa den rätta, och du kommer snart känna dig som världens lyckligaste tjej, jag lovar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0