Inget o göra ^^

SEXUALITET
[ ] Jag har varit förtjust i en person av samma kön.
[ ] Jag har varit förtjust i en lärare. 
[x] Jag har blivit kysst i regnet.
[x] Jag har kramat en för mig helt okänd person
[x] Jag har kysst en för mig helt okänd person.

KÄNSLOLIV
[x] Du har gråtit för att du är kär i nån du inte kunnat få
[x] Du är kär nu
[x] Du har sårat nån så de börjat gråta
[x] Nån har sårat dig så du börjat gråta
[x] Du har haft ett förhållande som varade över ett år
[x] Du har haft ett förhållande som varade över två år

ÄRLIGHET
[x] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.
[x] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.
[x] Jag har smygit ut utan lov.
[x] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.
[x] Jag har en hemlighet som ingen vet.
[ ] Jag har fuskat i ett spel
[x] Jag har struntat i ett prov.

DÅLIGA TIDER
[x] Jag har druckit alkohol.
[ ] Jag kan inte svälja piller.
[x] Jag har blivit diagnoserad med depression.
[x] Jag tar mediciner mot depression.
[ ] Jag har anorexi och/eller bulimi.
[x] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.
[x] Jag har vaknat gråtande.
[x] Jag har somnat gråtande.

UTSEENDE
[x] Jag är längre än 170cm.
[ ] Jag tycker att jag är ful
[/] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[x] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[x]  Jag har en tatuering
[/] Jag är osäker över mitt utseende.
[ ] Jag har haft/har tandställning.
[ ] Jag har glasögon/linser.
[x] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[  ] Jag har mer än två piercingar.
[x] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
[  ]  Jag har fräknar.

FAMILJ
[x] Jag har svurit åt mina föräldrar.
[x] Jag har rymt hemifrån
[x] Jag har blivit utslängd hemifrån.
[  ] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[x] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.  
[/] Jag vill ha barn nån dag.
[ ] Jag har barn.
[x] Jag har mist ett barn. 

SKOLA/JOBB
[  ] Jag studerar.
[  ] Jag jobbar.
[x] Jag har somnat i skolan/jobbet
[x] har stulit någonting från min skola/arbetsplats
[ ] Jag har fått sparken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0