19 December

Sorry för den jätte dåliga uppdateringen, har helt enkelt inte haft tid !

I fredags satt jag barnvakt åt saras underbara syster Elin :)
Jag kunde inte låta bli att skämma bort henne lite så vi köpte en målarbok & färgpennor plus godis & Cola ;)





Visst är hon söt ?
Lika söt som sin syster & Mamma <3


Igår var jag på Julbord med Fsg, trevligt faktiskt :)
Men efter det gick vi till Harrys, 120 kr i inträde :S FY FAN VAD DYRT DET VA!!
Visst vi hade det trevligt o allt där , men fasiken det va inte värt 120 i inträde plus dyra drinkar.
Såg en kille som såg skit bra ut , och han tittar & hälsar o vi känner igen varandra så jag frågar :
- Varför känner jag igen dig?
- Jag vet inte, jag känner igen dig med!
Men känner inte du Bella?
- Jo , det gör jag !
- Jaaa men dåså jag e ju hennes morbror :)

Roligt att träffa på folk som man inte sett på hur länge som helst :)

Sen var det en tjej som stod i vägen för alla typ in mot väggen när jag & alexandra skulle gå förbi och hon står o skriker åt en kille att han puttar på henne o ser han inte att hon står där?? Killen typ bara jamen förlåt, det e ju trångt att gå här när du står här vid baren liksom..
Och jag får tillslut nog och skriker till åt tjejen att hon ska hålla käften och att här kan hon ju inte stå!??
Men alexandra drar iväg mig och vi skrattar & går vidare ^^
Herregud vilken tjej asså. Usch ni skulle ha sett!

Sen tog jag, davve & meurling en Taxi hem till Creutz som hade inflyttningsfest .
Jätte trevligt , men sen drog jag upp till Kus en sväng där man fick ett varmt välkomnande.
Längesen jag festade med dom nu ju så det var roligt :)
Sen gick jag in o väckte sadde som hade somnat i kus säng o frågade om han skulle ta sällskap med mig hem o det gjorde han. Skönt att slippa gå ensam :))




Och nu är Tapetseringen o allt klart! Jag fick ju en för tidig julklapp av mamma & mattias och den ser ni här på bilden :)


Jag ska köpa mer Ljus o lite finare hit sen, detta är bara tillfälligt:)




Här står jag och torkar bort lim i högklackat ^^ haha !
(Ursäkta stöket i bakgrunden men handukarna hade inte torkat ordentligt i tvätten:)


Kommentarer
Postat av: sara

mn lilla älsklingssyster<3<3<3

2010-12-19 @ 17:24:21
Postat av: Anonym

varmt välkommnande? hörde att de första någon hade frågat dig var hur du kunde ta din bästa kompis föredetta? Fast hörde dock med att du möjligtvis inte hört när dom frågade dig!

2010-12-20 @ 17:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0