Hittade en sak jag skrev för Lääängesen ..

Mitt liv .... Ingen absolut INGEN vet hur mitt liv har sett ut och hur det ser ut.. Om någon frågar , Louise mår du bra ? Då säger jag ja , det gör jag. Och jag ljuger inte för tillfället. Men i hela mitt liv har jag väntat på att någon kommer och gör mitt liv fantastiskt . precis som i en film. Fatta hur underbart det skulle vara ? Allting är först förjävligt men sen blir det jätte bra . Önskar att det funkade så nu i livet. Men seriöst det här är ett liv man har fått av en andledning . Men hur ska man veta vad man ska göra med det ? vi lever en kort tid här på jorden. En del människor skiter fullständigt i sitt liv och andra inte . Undrar vad jag ska göra med mitt ? Jag utbildar mig till kock. Jag kommer att göra andras mat , för dyra pengar . Vart fan leder det världen till ? INGENTING ! Vad jag helst vill bli är att bli en behandli9ngsassistent för barn / ungdomar som har haft det svårt i sitt liv , jag vet ganska mycket om det och jag vill hjälpa dom. Min älskade lillasyster vill med bli det , och av hewla mitt hjärta tror jag att hon kommer att bli det. För hon vill det och hon har sådan styrka att hon kan göra vad hon vill.. Snälla någon , ge mig ett tecken , ge mej ett teckan på varför jag finns i denna värld ?

Kommentarer
Postat av: Dannii

Okej :/ Va e de som har hänt då ??

och Louise, du finns :) och tro mig, killen som ska göra dittliv fantastiskt, han kommer :)

Du måste bara orka vänta !! Ju fortare du försöker släppa allt som har med kärlek att göra så kommer det bara säga vippssss.. Tro mig :)

Postat av: johanna fransson

Louise, jag tycker absolut att du ska sattsa på behandlingsassistent. Det vill jag med göra:) sånna som vi behövs, sånna som är starka och har egna erfarenheter :) ta hand om dig, puss

2010-04-13 @ 09:32:16
URL: http://lillfranssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0