10 April påväg hem :)

Woho , 5 dagar kvar sen är denna lilla damen 18 vårar och äntligen kan börja söka jobb som bartender ;) Greaat !

På väg hem från Stockholm nu , bara ngn timme kvar sen ska jag hem till min älskade underbara Hero , pratade med mamma och hon sa att hon tyckte att jag kunde vara en liten stund hos han men det bästa var om jag gick ut sen så han fick sova hela tiden och inte bli uppspelt . För idag hade han inte blött ngt och jag vill inte få honom att blöda då :( ..
Så ikväll kanske det blir party , beror iofs på vad som händer . Skulle så gärna vilja träffa er alla nu :)
Om ingen ställer på att göra ngt så blir det kanske upp till J och ta en film eller ngt om han har tid och lust :)

Nähe , ni får väl se ifall partypinglan är ute ikväll;) Grrr *

God forgives , I dont .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0