Tjejer/Killar

Förstår mig inte på detta med att tjejer som ligger runt med killar får ett dåligt rykte medans killar som ligger runt med tjejer får ett bra rykte och alla tycker att det är "tufft" ..Tjejer ska ha rätt att göra vad dom vill med vem dom vill och när dom vill ! Likadant med killar förståss.. (Läste om dettta på en kompis sida och såhär skrev dom)

1:

Tror tjejer att ligga med massa folk är en sport ? Finns det inget bättre sätt att få bekräftelse på ? Istället att era barn ska få hörai skolan att sin mamma va lösaktik, Tycker rent ut sagt detta är så jävla äckligt , Sanningen svider . ni förstör ...hela erat jävla liv , För en meningslös natt ?tack och hej !


2:
vad e då de killar som ligger med 4 tjejer samma kväll...Cool?! just precis en tjej får aldrig vara runt och ha kul som killar men en kille blir bara häftig ju fler han ligger med och tjejerna han är med är bara horer... hm... någonsin hört folk säga att en kille e lösaktig? näää men om oss kan ju folk vräka ur sig vad fan som helst och då oxå helst bara på lösaktiga rykten.,.

3:
ja men så hart det ju dock alltid varit , och något som aldrig komma ändra sig tror ja faktiskt :/ men vi riskerar ju inte lika mk som ni tjejer , Ni kan ju bli sterila och allt sånt där.. och tjejer ligger ju oftast med mer killar , än vad killar gör med tjejer..


4:
Fan va du är super , tog orden rätt ur munnen på mig !!!!


5:de e faktiskt ins lika vidrit nä killar gör de

6:
Jag säger som Magnus och Brasse skulle säga, Fel,fel,fel,fel och fel! Faktum är att killar knullade runt som fan innan, men den eran är över, det är nu tjejerna som tagit över (tror det var runt det året Fjortis blev popis och vara). Och jämför man alla mina killkompisar med alla mina tjej kompisar kan jag direkt säga att tjejerna leder överlägset med flest på listan. Och sen vet jag inte vad tjejer har fått det här med att vi killar tycker det är tufft när en annan polare knullar 4 brudar på en helg... vem fan tycker det är coolt ^^, det är inte coolt för fem öre, tycker någon det? Det är snarare mer patetiskt. Och sen ska jag avsluta med att erkänna dock att tjejer får en större stämpel när dom har sex med fler, än vad killar men det finns även en anledning för det med... fortsättning följer :P

7:
Det är väl lika äckligt när killar ligger runt ? Killar kan med bli sterila . Det e inte bara tjejer som riskerar något när dom har sex med fler .


8:
Men vrf ska det vara så fortfarande att tjejer får en stämpel när inte killar får det ? Om killar slutar upp med att snacka så mycket så skulle den stämplen tas bort !

9:
läser man er tjejers blogg inlägg eller dylikt ger ni alltid t.ex tips på hur man ska vara den gulliga och perfekta pojkvännen, ni skriver även bara en massa romantiska grejer och strävar efter den perfekta kärleken. Men ni kan inte sitta och vara så jävla oskyldiga och få oss killar tro att ni är så små söta och snällla när ni sen går ut på helgerna och knullar runt. Det är därför tjejer få en så dålig stämpel gemfört med killar, vi är sånna där som säger rätt ut
- Aa, va fan. Nu ska vi ut på krogen och leta knull!
Då förväntar man sig inget mer av oss heller, därför får vi ingen stämpel

10:
fast ni alla tjejer blir ägda där , för kolla på tex mig och mina närmaste kill kompisar , vi har inte legat med lika många tillsammans , som våra tjej kompisar ? där har du beviset .. tjejer är mer lösa nu än vad domi vad innan , och den enda vettiga förklarningen är att dom söker bekräftelse ..

11:
Fast jag kan säga såhär : Jag är en jävligt romantisk och go tjej . Men är det inte så att man hittar ett ragg & strular med det och sen kanske träffas och sen slutligen kan det bli till ett förhållande ? När senast blev man frågad om man kunde gå på en dejt ? Det händer inte ofta det är jag ett levande bevis på . Förstår inte varför vi tjejer inte kan skriva hur vi tycker att ni killar ska behandla oss ? Det verkar ju behövas , annars skulle vi tjejer bara ha legat med en kille och hittat den rätta . Nu behöver vi ju leta som fan annars hittar man ingen som ens är lite normal .

12:så du menar att vi killar behöver instruktioner för hur vi ska behandla er men ni är änglar i förhållanden eller ^^? Och sen är det så Louise att du har så rätt och fel i ditt inlägg med att vanligaste sättet att hitta kärleken på är att det börja med ett strul, men sen är det ju just bara det med. Bara ett strul. Vanligast är just följden: Krogen,Ragga,Strula,Träffas Nykter, Knulla, Bli tillsammans


13:
tycker jag är bra pw, men alla killar e inte som du och dina kompisar tyv... Läs merärr! det är sant som jag skrev, att många tjejer söker bekräftelse, så alltså kanske vi satsar lättare på att försöka hitta kärleken än ni killar. Det finns ju inte överdrivet mer tjejer i landet än killar, och eftersom många tkr som du så måste det ju betyda att det faktist finns killar som knullar runt också. Skillnaden som sagt är att ni inte får samma stämpel som oss, en jävligt töntig stämpel för vill man nu knulla runt do it men jag håller med om att man ska tänka på att skydda sig så man slipper bli steril. Men även ni killar kan ju faktist få klamydia och en av er kan till & med vara en av dom som smittat en av oss tjejer från början ;)

14:
12: har faktiskt jävligt rätt, men det är precis med detta som med allt annat. Man ska inte dra alla tjejer/killar över en kant. Finns underbara killar som är seriösa och så vidare, en majoritet på dom faktiskt. Minioriteten i denna ålder ligger hos oss tjejer.. Måste säga att killarna vinner denna diskution, även att jag inte håller med allt dom säger.

15:
självklart finns det seriösa killar lika gärna som det finns seriösa tjejer och Pw om dina killkompisar har legat med mindre en vad dina tjejkompisar har gjort så kan vi ju säga så här: Forserum, Forserum, Forserum har verkar ju det onödigt att vara tillsammans då alla knullar med alla... dens pojkvän den andres flickvän den enas syster osv... därför blir antalet något fler då det e många tjejer som festar runt här i forserum men inte lika många killar, tjejerna börjar tidigare att vara ute så därför blir det i den åldern typ 15-18 att tjejer har varit med fler då ni killar oftast startar senare men kommer ofta ifatt sen då killar brukar vara senare in i ett seriöst förhållande. så i grund och boten är ju svaret rätt enkelt det ju så att kvinnosynen idag e åt helvete...

16:
Håller inte med överhuvudtager där faktiskt :).
När jag pratade om mina killkompisar menade jag en jävla massa i nässjö t.ex också vilket jag tro pw gjorde med. Och sen det där med fler tjejer festar än fler killar är väll fel med om man ser i Forserum iaf. Tycker att alltid på byfester som i Forserum är det alltid 20 killar och 2 tjejer. Dessutom började iaf alla i min årskurs samtidigt med drickandet. Och mina polare var även dom före flickorna in i ett seriöst förhållande. :) Men skitsamma jag ger mig alrdig i sådana här diskutioner, så får helt enkelt sluta skriva. Pw vi får sätta oss ner och forska kring det här ämnet lite tycker jag ^^


Så end of that story ..

Skriv en kommentar om ni har något att tilläga . Jag själv tycker att detta är så patetiskt som det kan bli !

Kommentarer
Postat av: LitenLilith

och den enda vettiga förklarningen är att dom söker bekräftelse ..

så står det på nummer 10.

Det stämmer ju verkligen inte.

Blir bara arg av att läsa allt det där.

Kram/ Alexandras kusin

2009-09-21 @ 22:17:18
URL: http://litenlilith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0