Mamma <3

Som ni nog redan vet så bor jag inte hemma med Mamma & Lillebror .
Jag bor ensam med min älskade hund Hero i min lilla etta här i forserum.
Min mamma ställer upp för mig i alla lägen och det är jag evigt tacksam över , hon är den som betyder mest av allt för mig här på jorden, när jag gör fel så blir hon självklart arg och ibland ledsen .. Men sedan stannar hon upp och tänker efter och försöker förstå varför jag gjort som jag gjort .
Och hon förstår allting tillslut.
Jag har gjort många fel i mitt liv , men mamma har alltid funnits där iaf .
Vill bara att du ska veta mamma att jag är tacksam över att du alltid funnits där för mej <3


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Du är väldigt snygg och läcker.

2009-09-19 @ 16:16:49
URL: http://sjov.blogg.se/
Postat av: ThePerfectCatch

TackTack !

2009-09-21 @ 11:21:46
Postat av: Terese din lilla mamma

Sitter i Thailand och öppnar lite nyfiket din sida. Nu rinner tårarna efter vad jag läst. Älskar dej av hela mitt hjärta . Snart är du här hos mej och då ska jag ge dej en riktigt hjärtlig kram jag längtar så!!!!

2011-03-12 @ 10:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0