Min kärlek ..

Han säger att han ska försöka ,
han säger att snart så kommer han ha tid för mig och jag ska få den uppskattning jag behöver ..
Men hur många ggr har han inte sagt det till mig igentligen  Han har sgt det massvis av ggr och det vet ni , mina nmaste vänner att han har ..
Jag älskar honomdet ör jag verkligen , men som du sa Likkan ..
Räcker det ?
Jadu , jg vet inte ..Om det nte händer någontig sart, om jag inte fårmin uppkattning , så kanske ag måste leta efter annan kärlek :(
Jag vill inte detientligen , men som många vänner har sat nu , du förtjänar kanske något bättre..
Men jag vet faktiskt inte om jag gör det ,hur många har inte jag sårat i mitt liv ?
Det kanske är min tur nu ?
Jag vill kunna känna uppskattning ,
jag vill komma in genom dören mötande av ett leende
 som sägre gud vilken vacker flickvänn jag har !
Jag vill att han ska känna att hanhar tur som har mig .
Han ska känna att om inte han behandlar mg så bra
 som jag förtjänar så försvinner jag ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0