Helgen :)

Fredagen började hemma hos mig med Michis , vi knäppte varsin öl och sen var det upp till Kus som gällde .
Där satt dom vanliga och skrattade och kollade på sjuka filmer från youtube ^^
Sedan ramlade det in fler folk men efter ett tag blev vi uttråkade och vi gick hem till mig för att äta tonfisk sallad ;) Michis smakade tonfisk och hon tyckte det var gott ! Haha *
Sedan blev det äntligen fredagsklubben som vi hade väntat på hela kvällen :)
Det va trevligt folk , men det blev för mycket alkohol för min del , så jag gick hem väldigt tidigt ..
Men däremot Michis gick inte hem alls ,för som sagt det blev för mycket alkohol för oss och hon somnade där ^^ Hehe ..


Lördagen började också hemma hos mig med Likkan & Michis .
Vi började dricka lite öl som likkan hade med sig ;)
Sedan blev det att vi gick upp till Nicklas och där satt hela gänget och kollade på fotboll :s ..
Vi tyckte att det va skit tråkigt till en början , men när man hade snappsat några jäger och druckit några orgasmdrinkar så hade vi skit roligt , allt folk började prata med alla och vi hade riktigt trevligt !
Michis åkte hem med meurling väldigt tidigt och jag gick hem typ vid 3 och likkan strax efter mig :)

Söndag: Kominte ihåg hur jag kom hem eller hälften av kvällen , men det e som vanligt med mina minnesluckor . Men minnesluckorna hjälper likkan somvanligt till att fylla i ;)
Alle kom och väkte mig klockan 10 och då var det bara ut och fiska !
Jag hade helt totalt glömt bort att vi skulle ut och fiska , men det blev en väldigt trevlig fisketur .
Jag fick ungefär 7 gäddor på kroken , slängde i alla utom 4 st .
Alle fick 2 gäddor och 2 abborrar .
Jag fick en abborre som jag åt upp ;)

Jahopp ,nu var det roliga slut .
Här är några bilder från helgens bravader !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0