Ett försök till lycka



Nu är vi här igen , på ruta ett .
Och denna gången ska det bli mycket bättre , hoppas vi iaf :)
Jag vill verkligen att det ska funka denna gången , och just nu verkar det som att det kommer göra det ..
För nu ska jag inte vara med jämt ute i garaget och vi ska bara sova med varandra nästan jämt och träffas en gång i veckan och ha en heldag tillsammans och resten ska vi vara med våra vänner så vi inte tröttnar på varandra och inte börjar bråka lika enkelt som vi gjorde innan.
Är så glad över att vi gav det en chans igen , jag trodde aldrig att det skulle bli vi ..
För det verkade inte som du ville det , men när du väl förstod att du var nära på att förlora mig helt så tror jag att du tänkte efter ..
Det var ju likadant för ett och ett halvt år sedan när du var nära på att förlora mig för att du inte ville ha ett förhållande .. Det va första gången du sa att du älskade mig och du satt där i din skåpbil och förklarade hur underbar jag var <3

Men idag åkte du till göteborg på kurs :( ..
Och du kommer komma hem på torsdag och sen åker du dirket igen till jämtland :/
Men jag vet att du kommer komma tillbaka välbehållen och då kommer det att kännas otroligt underbart att ha dig tillbaka :) Så ibland är det ju bra att sakna varandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0