Dikter som jag har sparat sedan länge tillbaka...


När jag ..
Är tyst, så tänker jag på något viktigt .
 Frågar du varför så kommer jag svara : ingenting ..

Bråkar med dej , Har jag en bra andledning.

Tittar på dej med ögonen fulla av frågor , undrar jag hur länge du kommer vara min ?

Svarar jag mår bra snabbt , så är jag antagligen van vid att svara samma svar.

Tittar sorgset på dej , undrar jag hur länge du ska såra mej..

Lägger mitt huvud mot ditt bröst , vill jag känna mej trygg genom att höra dina hjärtslag.

Smsar ofta , så vill jag att du svarar åtminstonde 1 gång.

Säger att jag älskar dej , så menar jag verkligen det .

Säger att jag inte kan leva utan dej , så är du helt klart min framtid.

Säger att jag saknar dej , så kan ingen i hela världen sakna dej mer än jag !




Insidan gråter, men utsidan ler
det är den söta flickan alla ser
ingen vet, ingen förstår
på utsidan fäller jag sällan en tår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0