Flytta "hem" ?

Fick reda på igår att mamma & hennes kille Mattias har köpt nytt hus nu tillsammans .. Jag och mamma har ju inte pratat på länge så jag skickade ett sms för att gratulera . Och hon sa att hon och mattias hade pratat mycket om mig nu det senaste och båda två ville att jag skulle flytta hem så att jag slapp städa , tvätta & laga mat själv så jag kunde få ro och bara kunna vara utan att känna skuld övcer att inte ha gjort det jag ska .. Dom ville jätte gärna att jag skulle flytta med dom till det nya huset och kanske till och med flytta tillbaka till det huset domn bvor i nu .. Igentligen skulle jag ha fått hyra mammas hus när dom flyttade . Men det går på 4000 kr i endast kallhyra. Och det har jag ju absolut inte råd med så det e bara att slänga i väggen ..
Problemet är om jag flyttar "hem" så får hero inte flytta med och det skulle jag aldrig klara av :( .. Klarar ju knappt av när han inte sover i sängen med mig liksom .. Mamma sa att hon trodde att jag kanske behövde bli en tonåring igen och slippa vara vuxen och ta ansvar , för det har jag ju hela livet på mig att bli ..
Jag ska iaf hem till mamma och prata med henne idag , så får jag se vad som händer . Det kanske skulle vara skönt att bara vara barn igen ... Men som sagt , jag får helt enkelt se hur det blir ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0