..

Gårdagen :
Helt otroligt rolig kväll igår måste jag säga :)
Dans, prat & öl ^^ Det är en väldigt bra kombination !
Vill tacka alla igår för en helt fantastisk kväll !




Idag :
Nu sitter jag här med Ella hemma hos frida :)
Vi passar sötungen Evelina .
Ikväll vet jag faktiskt inte vad jag ska göra ..
Känner att jag igentligen borde ta det lungt men det är ju kåken ikväll ju ^^
Får se ifall jag hänger med , kan ju bli kul faktiskt .




Tankar :
Vet inte riktigt hur jag ska göra , ibland är jag ju faktiskt lycklig med dig . Men oftast inte och denna gången gjorde det inte lika ont när vi sa hej då . Jag tror faktiskt inte att du är värd mig ,  inte så som du behandlar mig . Du säger att jakten & garaget det är ditt liv och det kommer det alltid vara och du vill inte strunta i en dag för att vara med mig . Då funkar det helt enkelt inte ..
Jag tror att jag bara är så van vid att alltid ha dig , det skulle ändå blivit 2 år nu den 12 december .. Känns lite tråkigt att inte få uppleva det . Fast hellre en lycklig tid ensam än en jobbig tid med dig ..
Du får mig att känna mig värdelös , helt obetydlig .
Jag tror faktiskt inte att jag kan säga att jag är kär i dig längre .
Jag vill verkligen försöka igentligen , men vad hjälper det om jag bara försöker och inte du gör det ?
Nä , jag ska nog gå vidare me en kille som kan få mig att skratta :) För just nu känns det viktigast !


Kommentarer
Postat av: Likkan

Helt rätt gumman ! Han e inte värd en sån underbar person som dig ! <3<3

2009-11-30 @ 00:31:48
URL: http://likkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0