Anonym

Okej , såhär är det : Rosorna fick jag för att han hade gjort en jävligt dum grej .
Och om du som person tycker att man ska vara tacksam över en bukett med rosor för att han hade gjort ngt fel så borde du nog tänka efter lite grann innan du knapprar ner dina ord på min sida. Jag blev faktiskt tacksam över rosorna , det blev jag .. Men tycker att det ska finnas en bättre orsak att vara tacksam över .
Jag tvättar , städar , bakar o lagar mat & skit för att han ska slippa göra det för att han inte kan alla dom sakerna plus att han inte har tid . Om någon som älskade mig gjorde en sån grej för mig så skulle jag hoppa upp i taket av lycka för jag är van vid att behöva klara mig själv .
Och du som tycker att jag e otacksam även fast jag gör dom här sakerna kanske inte har behövt göra detta själv utan fått hjälp av dina föräldrar .

Och du tycker att JAG ska vara tacksam för att han tog tillbaka mig ?
HAN ska vara jävligt tacksam för att jag ens finns i hans liv!

Och du som skriver vet nog inte varför han gjorde slut och det vet nog inte många andra heller för det har vi nyss kommit fram till men nu skriver jag det här :
Han gjorde slut med mig pga att han och jag aldrig kunde träffas pga att han inte hade tid för mig och då var jag ledsen jämt och han klarade inte av det .
There you go ! Ser du lite annorlunda på situationen nu ?

Kommentarer
Postat av: Dannii

Heelt rätt gumman, stå på dig ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0