22 December

Min pappa hörde faktiskt av sig igår , och han kom med en gammal ursäkt : j"Förlåt Louise jag har jbbat".
Fattar inte varför jag ens fortsätter bry mig och blir besviken när han inte hör av sig .. Men men , kanske fortfarande är den där lilla tjejen som stog på a6 med sin mamma och grät och frågade varför pappa inte kom...
Äsch , skit samma !

Snart är det jul :D 2 ynka dagar kvar till mormors fantastiska julmat :)
Vet fortfarande inte om jag ska åka till Faster Pia & träffa farfar på julafton med .. Men jag får väl se , bestämmer mig säkert en timme innan eller ngt ^^ Brukar ha rätt svårt för att bestämma mig .

The lovelife :
Vet inte riktigt hur det är med det just nu ..
Jag och en super duper bra kille sa iaf nu att vi endast skulle vara vänner och avsluta det som inte ens var påbörjat . Och det var nog ett klokt beslut :) Är bara glad att jag kommer att ha kvar honom i mitt liv <3
Jag & den "gamla kärleken" träffas nu igen ..
Innerst inne vill jag så gärna försöka med honom igen , men min hjärna säger liksom : Stopp ! du är smartare än att göra om ett dumt misstag igen ..
Men mitt hjärta säger : Jo , försök .. Du vet att ni älskar varandra .
Men så är jag här igen , dom där tankarna .. Räcker det verkligen att älska någon ?
Neeeej , man måste kunna leva med personen också . Annars funkar det ju inte :/
Vill verkligen släppa taget på ett sätt , skulle vara så skönt att bara slippa "oss" föralltid .
Men på ett sätt vill jag verkligen ha ett lyckligt liv med dig , allting vi pratat om dom här åren .
Barn , barnens namn , hus och giftermål !
 Alltså vi planerade allting utan att vara säkra på att vi hade en framtid tillsammans .
Rätt dumt att göra så nu när man tänker efter ,
bättre att ta saker som det kommer än att sedan även förlora drömmarna man hade tillsammans ..
Jag är fortfarande rädd för det där : Tänk om ingen kommer att älska mig ?
Alla säger jo , det är klart att någon kommer att göra det ! du är ju så söt o snäll o blablabla ..
Men jag har tänkt efter lite , alla killar som har närmat sig mig har bara gjort det pga mitt utseende .
Jag vet faktiskt att jag ser bra ut , men det är faktiskt inte allt . . Jag har en insida också , som många väljer att hellre skita i för att bara kolla utsidan ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0