21 December

Tre dagar kvar till Jul nu bara :)

Igår kväll kollade jag på Coyote Ugly , super bra film :) Jag bara älskar den där romantiska skiten i filmen och resten va den självklart med :)

Funderar på om min pappa har gått och dött eller något , han har inte hört av sig på en vecka nu igen och jag börjar bli ganska trött på det . Skulle varit bättre om man hade en pappa som man visste inte skulle höra av sig och visste att man inte skulle träffa för då har man liksom det avklarat , jag vill ha det "svart eller vitt " som en underbar vänn sa igår . det är jobbigt när man är i det där mellan tinget vad det än gäller .
Och just nu vill jag ha det svart eller vitt med min Pappa .
Konstigt att ha det såhär , skulle inte förvåna mig om han inte hörde av sig förens efter jul och kommer med en dålig ursäkt som vanligt ..
Jag har ju funderat på om jag ska avsluta kontakten helt med min pappa , känns rätt hårt att göra så men han har varit til och från i hela mitt liv . Alltid har det varit den där meningen : "förlåt louise jag måste jobba" .
Eller "förlåt louise , jag har varit sjuk" .. Alltså så många gånger han är sjuk i månaden , det är skumt . Haha .. Han skulle varit död om han talade sanning om att han var sjuk .
Och han jobbar ju HEEELA tiden , visst bullshit . :/

Usch ! Varför kan ingenting vara bara svårt enkelt  ?

Standing in the front yard telling me
How I'm such a fool, talking about
How I'll never ever find a man like you
You got me twisted

You must not know 'bout me
You must not know 'bout me
I could have another you in a minute
Matter fact he'll be here in a minute, baby

Visst , jag kan få någon annan här på en minut ..
Men jag kanske bara vill ha dig .. Hmm ..
Något att tänka på .


Nyår snart också ..
Funderat på hur fan jag ska ha råd att köpa en nyårsklänning .
Men som ni kanske inte vet så kan jag faktiskt designa lite kläder ^^ Hihi ..
Så jag tänkte åka ner till mormor någon dag och fixa en om det verkligen blir nödvändigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0