19 December - Hellre ha älskat & förlorat än inte älskat alls ?

När man börjar tycka om någon så känns det som fjärilar i magen  varje gång man ser personen, och det blir en starkare känsla för varje gång.
Men sen när personen kommer för nära vågar man inte släppa in den pågrund av rädslan att bli sårad.
Så då går man tillbaka i sina gammla spår igen.
Men hur ska man lyckas bli lycklig om man inte vill riskera att bli sårad ?


Sitter hemma hos Mamma och meurling är här och gör en demostration för Pro Aqua städmaskin :)
Verkar super bra ;)
Senare blir det att tjejerna kommer hem till mig och gör sig iordning till bra musik som lillasyster laddar ner och några goda öl :) Sen blir det partyParty ;)

Btw , löshår nu igen . Kort kommer nog senare på mitt nya jag :) Äntligen känner jag mig VACKER !


Kommentarer
Postat av: Danielle

Sötan, du e fin utan löshår också .. <3

Postat av: E

mycket möjligt, men vill inte ha någon annan.

2009-12-19 @ 16:32:56
URL: http://ehanzon.blogg.se/
Postat av: Catte

Du har alltid varit fin gumman :) <3

2009-12-19 @ 18:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0